Nowa Sól, dnia 14 lutego 2023 r.
RN.7021.11.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
GMINA NOWA SÓL
67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3A
Tel. 68 387 20 16, fax 68 387 32 77
Zaprasza wykonawców do złożenia oferty
I. Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Gminę Nowa Sól” w 2023 r.
- Zakres prac obejmuje:
Wykonanie usługi kominiarskiej w oparciu o art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz wydane na jej podstawie przepisy wykonawcze, przepisy szczegółowe i obowiązujące przedmiotowe normy techniczne w zakresie kontroli stanu technicznego, polegającej na:
a) Przeprowadzeniu oceny stanu technicznego przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, wraz z badaniem podłączeń urządzeń i ich szczelności,
b) W przypadku nieprawidłowych podłączeń wskazanie przełączeń doprowadzających do stanu prawidłowego,
c) Usuwaniu drobnych ujawnionych usterek, po uzgodnieniu z Zamawiającym za dodatkową opłatą,
d) Sprawdzaniu stanu technicznego kominów na strychach i ponad dachami,
e) Niezwłocznym informowaniu Zamawiającego o wykrytych stanów zagrożenia,
f) Sporządzaniu protokołu z przeprowadzonej w każdym lokalu rocznej kontroli, z opisem wykrytych usterek i nieprawidłowości, podaniem ich przyczyn oraz propozycji dotyczących ich usunięcia – w terminie 7 dni od daty wykonania przeglądu,
g) Czyszczeniu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,
- dymowym – w cyklu kwartalnym, tj. 4 razy w roku,
I czyszczenie - do 31.03 bieżącego roku
II czyszczenie – do 30.06. bieżącego roku
III czyszczenie – do 30.09. bieżącego roku
IV czyszczenie – 15.12. bieżącego roku
- spalinowych – w cyklu półrocznym, tj. 2 razy w roku. Czyszczenie winno się odbyć w następujących nieprzekraczalnych terminach:
I czyszczenie – do 30.06. bieżącego roku
II czyszczenie – do 15.12. bieżącego roku
- wentylacyjnych – w cyklu rocznym, tj. 1 raz w roku – w terminie nieprzekraczalnym do dnia 15.12. bieżącego roku.
h) Sporządzaniu potwierdzeń dokonania czynności, protokołów lub opinii z każdorazowego czyszczenia przewodów (opatrzone podpisem najemcy/użytkownika lokalu).
II. Wykaz lokali objętych przeglądami kominiarskimi stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
III. Termin wykonania zadania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.
IV. Warunki płatności:
Za wykonaną prace zostaną wystawione 4 faktury przez wykonawcę,
tj. I faktura do dnia 14 kwietnia br., II faktura do dnia 14 lipca br., III faktura do dnia 13 października br., IV faktura do dnia 22 grudnia br.
V. Opis sposobu przygotowania oferty.
Dokumenty wymagane w ofercie:
1) Wypełniony formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania, podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.
VI. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena – 100 %
VII. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać pisemnie lub mailowo w terminie do dnia 28 lutego 2023 r.
do godziny 14.00, na adres: Gmina Nowa Sól, ul. Moniuszki 3A, 67-100 Nowa Sól,
e-mail: sekretariat@gminanowasol.pl
VIII. Informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli p. Anna Kuryło, pok. nr 7, tel. 68 888 62 20;
IX. Po dokonanym wyborze Zamawiający zawrze z wybranym oferentem umowę w formie pisemnej.
X. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
- Administrator Pani/Pana danych: Wójt Gminy Nowa Sól, z siedzibą w Urzędzie Gminy Nowa Sól, ul. Moniuszki 3a, 67-100 Nowa Sól, tel. 683872016, sekretariat@gminanowasol.pl.
- Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@gminanowasol.pl oraz nr telefonów: 728-706-901, 667-941-610
- Cele przetwarzania | podstawa prawna
- Przyjęcie i rozpatrzenie oferty na podstawie art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w Art. 2.1.1) Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych
- Realizacja umowy z wybranym oferentem art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy
- Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – dane przetwarzane przez okres 5 lat od przyjęcia dokumentu księgowej
- Archiwizacja danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO - w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5
4. Odbiorcy:
- Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
5. Przysługujące Pani/Panu prawa:
- Prawo żądania dostępu do danych
- Prawo żądania sprostowania danych
- Prawo żądania usunięcia danych
- Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
- Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
- Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
6. Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych jest niezbędne do przyjęcia i rozpatrzenia oferty, a w przypadku wybranej oferty do zawarcia umów oraz ich realizacji.